• Aula de música

música1

Enllaç al bloc de música

A l’escola treballem la música des de la pràctica vocal, corporal i instrumental. Els continguts es plantegem pel final d’etapa, de manera que apareixen en l’ordre i aprofundiment depenent dels interessos i experiències personals de cada grup d’alumnes, mirant que quedin assolits al final de sisè.  Així doncs, adaptem el repertori musical als interessos de cada grup o bé el connectem amb altres àrees.
    Volem que la música formi part de la vida de l’alumne i es converteixi en una forma més d’expressió, comunicació i un mitjà per entendre el món.
    Fomentem bàsicament el treball d’equip, la inclusió, el respecte, l’esforç, la participació i l’esperit crític vers el que fem i el que ens envolta.