ARTICLES
  • Bon inici de curs

La Junta de l’AFA i l’Equip de professionals us donem la benvinguda a totes les famílies que dipositeu la confiança en la nostra escola.

Com cada any, ens proposem nous reptes. Segur que juntament amb vosaltres i amb els vostres fills i filles tirarem endavant i gaudirem de cada un dels projectes que ens proposem.

Pretenem potenciar l’intercanvi entre alumnes de diferents edats i l’autonomia de gestió de petits grups de treball, afavorint el treball cooperatiu i la cohesió social de tot l’alumnat.

Destaquem la feina conjunta que estem fent l’equip docent i l’AFA que ens permet tirar endavant diversos projectes: projecte pati, millora del centre, festes, menjador …

L’escola la fem entre tots, basant-nos en el compromís, la confiança mútua i el treball conjunt, amb la mirada posada en la formació acadèmica, la cohesió social i el benestar emocional dels nostres alumnes, fills i filles.

La Junta de l’AFA i l’Equip Docent estem a la vostra disposició i amb voluntat d’anar sempre endavant.

Bon curs a tothom.

septiembre 12th, 2019 Posted in Actualitat