• Menjador

L’escola disposa de Servei de Menjador Escolar.

Podeu visitar el Menu aqui [+]

Des de les 12:30 a les 15:00 hores l’empresa VOSTRA CUINA s’encarrega del subministrament del menjar i de tenir cura dels alumnes que reben aquest servei, tot seguint la normativa vigent.

Horari d’atenció

Per a formalitzar la inscripció o demanar més informació, podeu posar-vos en contacte amb la coordinadora del menjador.

· De dilluns a divendres: de 9:00 a 10 al despatx de l’AMPA.
    · Telèfon: 618 424 888

L’horari per notificar les absències i dietes puntuals és de 9h a 9:30h o abans de les 9:00 hores del matí, a la bústia de telèfon. Si comuniqueu més tard les absències no es farà el descompte corresponent.

En el cas d’aquells alumnes que tinguin al·lèrgies o qualsevol altre tipus de problema amb algun aliment ho haureu de comunicar per escrit a l’escola i a l’empresa de menjador.

Els alumnes d’Educació Infantil han de portar una bata pel menjador.